Externi modem - ale jaky?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Únor 8 10:13:29 CET 2002

> Ze by ty hrozne winmodemy chodily rychleji ?
> Me ten SM56 ukazuje 46666 / 50666, jak kdy.
> --
> Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz

Nechodí, je to dáno parametry drátu, kterým jsi připojen k ústředně.
Teoreticky je rychlost modem-modem u obou typů za stejných podmínek
stejná, protože tento parametr je závislý na kvalitě D/A převodníku
a ten je u obou typů. Rozdíl je v tom, kdo kontroluje, zda jsou data
v pořádku. V případě HW modemu je to procesor v modemu, u SW modemu
hlavní procesor PC. Pokud zrovna nemá čas, dochází ke zpoždění dat,
pokud má čas, dochází ke zpoždění ostatních aplikací a někdy i
ostatních ovladačů, což je horší. Nekupoval jsem si drahý rychlý
procesor proto, abych takto plýtval jeho výkonem.

Důležitá je také reálná rychlost. Už se nějakému majiteli SW modemu
podařilo při 45000bps stáhnout za hodinu 20MB soubor.zip?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz