KDE + logout => shutdown

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Pátek Únor 8 10:47:10 CET 2002

Zden?k Böhm wrote:

> pise,
> jedna

> Bohuzel vam presne nereknu, cim se toho da dosahnout. Ja jsem to jen
> nainstaloval a bylo to tam. Pokud jste z Brna a okoli, tak se muzem
> domluvit a muzete si to na tom notebooku osahat sam (Zrovna nedavno jsme
> popili v bavorske a trochu do toho notebooku stourali).

Jak uz jsem tady psal, a jak uz napsal i Dan Ohnesorg, to, ze to MDK ma, je
specialita MDK. KDE ve verzi 2.X tuto moznost nema (instaloval jsem vsechny
verze vcetne posledni ze zdrojaku z kde.org).
KDE 3.0 tuto moznost uz ma (opet zdrojaky z kde.org).

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague