nahrada exchange

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Únor 8 11:29:57 CET 2002

Problem je, ze zkusebni verze neni ke stazeni,
u nas to distribuuje firma Intac z Brna,
tak jsme si tam zavolali, domluvili se a poslali nam
zkusebni CD a nejaky klic.
Chteli jsme neco jako nahradu za ten strasny ClosedMail (OpenMail)
Mno, nakonec jsme to vzdali.

Ten Bynari Groupware neni zadny uceleny produkt,
proste posbirali par vhodnych produktu
(OpenLDAP, myslim ze CyrusImap a apod.) a pridali k tomu
webowskou administraci, aby jako napr. ten uzivatel
vzniknul najednou v seznamu LDAP i v POP3/IMAP.

Trochu mi nektere casti nevyhovovaly,
s konfiguraci OpenLDAPU jsem se nevyrovnal
(a ani nechtel, ocekaval jsem, ze to bude vyresene),
a webowske rozhrani mi v ruznych prohlizecich ruzne vytekalo
bez rozdilu platformy a typu browseru.
A to cele je za penize. Ja bych za ne ocekaval kompaktnejsi instalaci,
centralizovanou jednoduchou konfiguraci a dotazenejsi web-gui.

Vzhledem k tomu, ze jsme primarne resili prijem zprav
z technologie, adresar a planovani jsme pustili k vode,
sestavil jsem dohromady postfix/maildrop/courier-imap/webmail
a jsme spokojeni. Uzivatele bude prihazovat kolega pres Webmin.
Jeste musim ten mini-httpd webmina zabalit do ssl,
aby to mohl delat na dalku.

Kdyz by nekdo k me prave vznikle kucharce na postovni server
MTA/(POP3/IMAP/WEBMAIL)w/SSL & Webmin
pridal kucharku na OpenLDAP, myslim, ze by to bylo to same
a zadarmo.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.