Reseni: Zamrza kernel 2.4.7-10 v Xkach - RH7.2

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Pátek Únor 8 12:26:04 CET 2002

	Ahojky tucnaci,

	tak jsem to uz docela uspokojive rozchodil. Prvni moznosti je
	zkusit provozovat XFree_SVGA (3.x.x) misto XFree86 (4.x.x).
	To ale pomuze jen castecne. Uplnym resenim je kompilace
	jadra. Delal jsem to poprve a neni to zas takovy horor.
	Vyhazel jsem z jadra i modulu vsechno, co nepouzivam - napr.
	USB, podpory jinych zvukovek atp. Nevim cim presne to je,
	kazdopadne to ale vypada, ze nove jadro ma podporu kdejake
	blbosti a na necem to proste hnije. Nemam s sebou konfigurak
	jadra, ale cesta je jednoducha: nechat vse, co je treba, vyhodit
	co neni treba a co clovek nevi, tak nechat, nebo presunout do
	modulu.

	Pokud jste jadro jeste nekompilovali jadro, tak je to docela
	easy: (zkuseni prominou)

	1) nainstalujte si zdrojaky a headry jadra, zdrojaky n-curses a
	    glibc - RPMko si o to rekne.
	2) v /usr/src/linux/2.4.7-10 (nebo tak nekde, kde jsou zdrojaky
	    jadra) upravte MAKEFILE - na ctvrtem radku je promenna,
	    ktera bude defaultne neco jako "10_custom" - to muzete
	    nechat ci zmenit na cokoli jineho treba "10_moje".
	3) v tomto adresari spustte "make menuconfig" po chvili
	    kompilace se ukaze menu - tam nakonfigurujete jadro. Az
	    budete s konfiguraci spokojeni, date exit a pak odpovite YES
	    na dotaz o ulozeni konfigurace.
	4) spustite "make dep"
	5) spustite "make bzImage" (case-senzitive!!!)
	6) spustite "make modules"
	7) spustite "make modules_install"
	8) v adresari se zdrojakem bude podadresar arch/i386/boot
	   kde najdete file "bzImage". Prejmenujte ho na jmeno sveho
	    jadra - treba "vmlinuz-2.4.10_moje" a nakopirujte do /boot
	9) v adresari se zdrojaky je file "System.map" - prejmenujte ho
	   na "System-2.4.10-moje.map" a nakopirujte do /boot
	10) v adresari /boot smazte symlink System.map a udelejte
	   novy "ln -s /boot/System-2.4.10-moje.map System.map"
	11) pokud pouzivate LILO, tak tam pridejte dalsi sekci k
		bootovani - nejsnadneji vemte do bloku sekci na stavajici
		jadro, zkopirujte a uprav radek zacinajici "image=..." na
		"image=/boot/vmlinuz-2.4.10-moje"
	12) spustte LILO !!!!!!!!!
	13) prebootujte

	Mnoho uspechu preje Bebe