PHP a mysql nefunkcni dotaz

Uvíra Martin MartinU na IFTPROGRES.CZ
Pátek Únor 8 13:04:06 CET 2002

Mám odskouseno, ze s tim strednikem to funguje spolehliveji.

Vyzkousel jsem funkci mysql_error a dostal jsem zpravu: Access denied for
user: '@localhost' to database 'vstup'.
Kde (jak) se musí nakonfigurovat mysql. Konfiguraci jsem delal podle manualu
a byl jsem presvedcen ze spravne.

Uvíra Martin wrote:
> Pouzivam nize uvedeny skript, pricemz promenna $vysledek je vzdy prazdna.
> Zadnou chybu mi to nehlasi. Pod winama skript funguje bez problemu, ale
kdyz
> rebutnu do linuxu, kde mam tu samou databazi s tou samou tabulkou, tak
vzdy
> skoncim na "Došlo k chybě při zpracovávání dotazu v databázi"
>
> 	$spojeni = MySQL_Connect("localhost");
> 	if (!$spojeni):
> 		echo "Nepodařilo se připojit k MySQL.";
> 		break;
> 	endif;
> 	MySQL_Select_DB("vstup");

> [...]

Nevim jestli Vam to pomuze ale nemusite do toho dotazu cpat ten strednik.
Jinak zkuste volat mysql_error() ta Vam rekne v cem je problem...