FAQ: RedHat 7.2 se hrouti na AMD procesorech

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pátek Únor 8 13:54:04 CET 2002

> Ja take s AMD nemam potize. Mandrake 8.1Athon XP 1500, VIA KT266 ,
> motherboard MSI6380.
> Mel jsem problem se stabilitou, kdyz jsem laboroval s pretaktovanim pres FSB,
> ale to padalo dobre pod WIN jako i pod LINUXem ( :-) pod Linuxem mene)

> Jirka Tichy

jo jo, problem je asi s biosem, nekde uz to tady kdysi bylo. taky se
mi to stalo (abit kt7a-raid, athlon 1ghz, rh7.2), nekdy s jadrem
2.4.10, nebo tak nejak. tehdy mi pomohlo zkompilovat jadro ne pro
athlon, ale normalne pro intel, a slo to (parametr noathlon pri startu
ale udela tu samou sluzbu :-)), nicmene soucasny jadro 2.4.17 uz je v
pohode i pri kompliaci pro athlon. kazdopadne jsem teda mezitim
upgradoval bios, takze to doporucim jako prvni.

zatim

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line