BIND a hlaska sysquery: nlookup error on ?

Igor Baksa baksa na akra.sk
Pátek Únor 8 14:09:18 CET 2002

 Vdaka za odpoved.

Subor  pre hint zonu mam prazdny (v mojom pripade root.hints).
Chcel by som teda vediet co ma obsahovat v stave ked som offline.

Ked sa pripajam na internet (dialup ISDN) na jeho
miesto kopirujem riadny subor, ktory obsahuje internetove
root servery a restartujem named, a ked sa odpajam kopirujem
na jeho miesto zas uvedeny prazdny subor a znovu restartujem named
(skripty ip-up.local ip-down.local). Tento sposob pouzivania
nameservera aj v stave offline mam z HOWTO DNS.

Da sa to riesit aj inym sposobom?

---
Odoslaná posta neobsahuje ziadne vírusy.