Paleni multisession CD - chyba pri vytvareni druhe session

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Únor 8 14:15:52 CET 2002

Zdravim,

zabredl jsem do linuxoveho paleni s palickou NEC NR7900A. Vsechno chodi
korektne a podle ruznych navodu (CD Writing Howto, clanek z root.cz, clanek
z linuxworld.cz, man mkisofs, man cdrecord) jsem rozbehal paleni vsech
moznych typu CD.
Kosa na kamen narazila az pri paleni multisession CD.
Chtel jsem vypalit "mixovane CD" - hudba s jednou datovou stopou. Coz jde
bez problemu pomoci cdrecord -v -dev=0,0,0 -data /tmp/file.iso -audio
hudba.wav.
Jenze timto zpusobem vidi audio vez i datovou stopu a prehraje ji jako
ticho.
V CD Writing Howto (mimochodem je to stare jako svitky od Mrtveho more) je
psano, ze pokud udelam takove CD jako multisession a dam audio stopy do
prvni session, tak se te datove stopy zbavim - audio zarizeni vidi jen prvni
session.
Takze (po dlouhem uvodu, ale treba jsem zase nekomu poskytl dobrou radu...)
jsem vypalil nejprve prvni session:

cdrecord -v dev=0,0,0 speed=4 -multi -pad -dao -audio /tmp/*.wav

Nacez jsem se snazil vytvorit druhou session (datovou) pomoci:

mkisofs -R -J -l -C 0,233962 -M /dev/scd0 ~/data > ~/data.iso

(to cislo 233962 je zjistene pomoci cdrecord -v dev=0,0,0 -msinfo) a ono to
na me rve

I/O error: dev 0b:00, sector 0
mkisofs: Input/output error. Read error on old image

A jsem v pytli, protoze nevim, kde hledat problem. Muzete me nekdo
nakopnout?

Diky Zdenek Bohm