PHP a mysql nefunkcni dotaz

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Únor 8 13:34:47 CET 2002

David Zabensky wrote:

> [...]

*** Hmm... nekolik napadu. Jelikoz si nejsem vzdy jisty, jak zaprqcuji "
a ' v dotazu, radsi pouzivam bezpecnou variantu spojovani retezcu, dotaz
by tedy vypadal cca takto:

"SELECT heslo FROM pristupy where heslo='".$zadaneheslo."'"

Kdyz mi nefunguje nejaky dotaz, vetsinou to delam tak, ze si nekam k
volani funkce mysql_db_query vlozim echo a stejny dotaz, aby se mi
vypsal na stranku jak se presne posila databazi. Ten sdotaz pak pres
cut&paste zkusim predhodit primo databazi, ta mi spise rekne, kde je
chyba.

Pak jeste jedna vec. Pisete ze stejny skript funguje na Win, kde je
stejna databaze. _POZOR_ Windowsy nerozlisuji vekla a mala pismena v
nazvech souboru, ale Unix ANO. Tabulka je zaroven soubor (resp. nekolik
souboru). Opravdu se tabulka jmenuje pristupy a ne treba PRISTUPY nebo
Pristupy? Tusim ze totez plati pro nazvy atributu.

HOnza

--