uninstall linuxu-2

Martin Kupec KupecM na seznam.cz
Pátek Únor 8 14:39:12 CET 2002

Prominte vsichni omlouvam se ze to pisu znovu ale to je kvuli tomu ze tohle je muj 3 prispevek a nenaucil sem se odpovidat na jine dotazy.
ale k problemu ja mam na tom PC jeste windows takze na primarnim disku je windows a linuxy jsou v rozsirenem oddilu pomoci dosovskeho fdisku to nejde hlasi neco ve smyslu ze na rozsirenem oddilu jsou logicke jednotky ale vsechny dosovske sem odstranil a zustaly tam jen linuxovsky a s tema to nic neumi.
jestli to nejak jde pomoci linuxovskeho fdisku tak mi prosim napiste presne ty prikazy ja sem v linuxech uplny lajk
a co sem vycet nekdo tam neco psal o ptmagicu je to pantion magic ??? ja jednu verzi tohohle programu mam ale nejak se podupala kdys sem t oinstalnul takze sem to zavrh ale muzu to zkusit znova a snad to pujde a jestli ma nekdo nejaky maly jednoduchy programek ktery mne zbavi linuxovskych oddilu a muze i vseho ostatniho jedine co musi prezit je C: tj. primarni oddil to musi prezit ale vsechno ostatni muze pryc. a nebavte se tu o legalnosti softweru to mne ted nezajima ja uz chci s tema linuxama pryc sezralo mi to 1/4 hardisku a ten neni velky. snad kdys se odstrani lunuxovsky oddily zmizne i lilo a normalne pojedou windowsy ktery tam sou na primaru.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.