RedHat 7.2 se hrouti

Rasto Contofalsky contofalskyr na vsrp.slposta.sk
Pátek Únor 8 14:32:18 CET 2002

> Dobry den!
> Potreboval bych poradit s jednim problemem, ktery se vyskytl na mem
> pocitaci. Jde o to ze po nainstalovani a nastaveni RedHat 7.2 dojde k
> tomu ze
> se me  podari asi dvakrat prihlasit do systemu a potom i kdyz mam
> 100%
> spravne heslo a login uz ne. A to jak na roota tak i na vytvorene
> ucty.
> Mam Duron 900 s 256 MB DDR RAM , deska ECS, grafika Geforce 2 MX,
> disk IBM 40 GB.
> Za pripadnou radu Dekuji Miloslav Novotny.

Predpokladam (pokial som Vas mail spravne pochopil), ze nie je problem v
tom, ze Vam system zamrzne, ale ze sa neviete prihlasit s urcite 100%
spravnym heslom.
Tento problem som mal aj ja doma na Celerone :-(((. Takze predpokladam, ze
to nebude ani v procesore a ani v doske. (HDD mam asi ten isty)
Pomohlo mi prihlasit sa do init 1 a opatovne nastavit heslo. No to neriesi
problem :-(((.

Nevenoval som sa tomu blizsie, ale popisem ako kto tomu priblizne doslo.
Stroj bootoval do init 5 (X-iek) a v X-kach som si prezeral graficke
konfiguracne nastroje ... pozeral som si hlavne co sa v nich zmenilo oproti
starsim verziam (takze prechadzal som volbu po volbe). Nainstalovane som mal
aj KDE a GNOME  (a aj kopu inych veci, ktore som si chcel pozriet) a
prepinal som sa mezi nimi. Potom som este nastavoval LILO (na stroji mi
bezia 4 rozne OS).
Po restarte som sa uz starym heslom nevedel prihlasit. Pomohlo init 1 a
zmena hesla. Ale dalej som sa tomu nevenoval.

Po skonceni testovania som ten OS aj tak pregeneroval a nainstaloval som len
veci co pouzivam.

PS: Netvrdim, ze sa jedna o ten isty problem, ale k jeho odhaleniu to mozno
pomoze (ak p. Novotny robil nieco podobne). Je mozne, ze niektora aplikacia,
ktoru som spustil sposobila porusenie hesla v /etc/shadow.

                                S pozdravom

                                                            Contofalsky
Rasto