firebird

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 8 21:02:21 CET 2002

Dne Fri, Feb 08, 2002 at 07:26:01PM +0100, Libor Mitrenga napsal:
> Někde jsem četl, že Firebird to již nemá, ale bez záruky (z druhé ruky).

Ja bych rekl i se zarukou. Pokud tam nejsou nejaka dalsi, tak TA Interbasi
tam nejsou jiste. Uzasne je, ze trvalo tolik let nez
to v Interbase nekdo nasel. Kdyz si clovek vezme, ze stacilo vykuchat pres
strings vsechny retezce a pak je prostridat mezi sebou a
to bez nebezpeci nejakeho problemu, protoze interbase nezamyka ucet
na ktery nekdou zkousi jedno spatne heslo za druhym.

Dostal jsem CD s firebirdem k recenzi pro LN, ale jeste jsem
ji jaksi nestacil napsat. Kazdopadne je to prijemna databze se
spoustou funkci. Jedine co me skutecne vadilo bylo,
ze radkovy klient, ktery u Psql nebo u Mysql umi milion veci, neumi u
FB ani poradne editovat prikazovou radku.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.