zvuk a ECS K7S5A

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Únor 8 21:57:40 CET 2002

Zdenek.Burda na atlas.cz writes:

> Dobry den,
> do dneska jsem jel na Cyrixu333 a ted mam Durona a desku ECS K7S5A, na
> starym PC jsem mel ISA zvukovku a ted
> je tady nejaka integrovana SiS. Pry je to kompatibilni AC97 2.1 (podle
> manualu). Mate nekdo taky tuhle
> desku? Jak tam mam ten zvuk nastavit?(prosim alespon male postrceni spravnym
> smerem) Vsechno ostatni mi beha
> pod RH7.1 krasne a nechce se mi kupovat PCI zvukovku.

  Pošlete 'lspci -n'. Pravděpodobně to bude pracovat s ovladačem trident
(/etc/modules.conf -> alias sound-slot-0 trident). Pokud chcete ALSU tak tam
to taky pracuje pod tím samým ovladačem (z ALSY). Jinak ještě k OSS, budete
muset upgradnout na nějaký novější kernel, protože i kernel z RH 7.2 US
originál (bez updatů) byl chybný a tato zvukovka pracovala jeden z pěti
pokusů.

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"