Funkcni internetbanking

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Únor 8 21:55:36 CET 2002

     Česká spořitelna skutečně ve smlouvě uvádí, že její bankovní aplikace
chodí s NN a podle mých skušeností to není pravda. Nejprve se ke mně na
telefonické podpoře chovali slušně, ale zdělili mi, že momentálně podporují
pouze MSIE. Napsal jsem jim slušný e-mail, že je to v rozporu se smlouvou,
kterou se mnou uzavřeli a zajímal jsem se o to, jak dlouho tento nežádoucí
stav bude trvat. Odpověď jsem již žádnou nedostal. Podle logu mého mail
serveru přijal můj e-mail poštovní server v doméně csac.cz. Jsem si téměř
jist, že mě ignorují. Smlouvu s CS a.s. nejspíš vypovím pro neplnění ze
strany CS a.s.
     Tolik moje zkušenost s Internetbankingem.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka