lehce OT - ticho.... (was: co misto monitoru a klavesnice ?)

Pátek Únor 8 23:23:32 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 12:24:24PM +0100, Peter Surda wrote:
> Ventilatory a vystel mam objednane, do 2ch tyzdnov to budem mat a mozem poslat
> spravu. Ci su kompatibilne s linuxom som sa nepytal :-)
Sprava:

Doslo to dneska. Najprv som vymenil ventilator v zdroji a ked som to zapol tak
som si povedal "No kua nejak to nefunguje, asi som to zase doblbol", lenze ja
som to nedoblbol a ozaj to fungovalo, take tiche to je :-)

Takze tie veci sa daju popozerat na www.noiseblocker.de (ide len s exploderom
a starym nechskape, galeon ani konqueror sa z menu nevysomaria). Ja mam 3 kusy
"Ultra Silent Fan S2" a "Dämm Matten Extreme PRO II" (tak to stoji na ucte),
stalo to okolo 100 Euro ale podla mna sa to oplatilo.

Ventilator som teda vymenil v zdroji, jeden som prilepil zboku k diskom a
jeden sa mi podarilo upevnit na chladiace teleso na CPU (je vacsi ako normalny
CPU-Fan). Dal som na to tie 7-voltove redukcie aby som este znizil otacky a
tie ventilatory ozaj pocut vobec neni. CPU (Duron 900) ma o par stupnov vyssiu
teplotu, naposledy ked som sa pozeral v BIOSE (s tym bordom som senzory este
nerozchodil) mal 53°C co je podla mna aj trocha privela, asi skusim na CPU tu
redukciu zrusit. K tym ventilatorom treba trocha "kutilstva", nie je to
plug&play. Pre krivych predavaju aj uz upravene zdroje a cele chladice na CPU,
ale je to dobre drahe :-).

Tou vystelou som oblepil kryt, vnutro a DVD-Romku. Pomaha to len ciastocne,
disky je furt pocut a DVD-Romka je najhlucnejsia. Ale este mi vyse polka
zostala tak oblepim niekedy aj predok a zadok. Len musim zohnat nieco na
rezanie, moj oblubeny CyberTool s tym mal trocha problemy a bol zasrany z toho
lepidla.

Celkovo: Ventilatory definitivne odporucam, ked mate ale silnejsie chladiace
potreby, kupte vykonnejsie (maju tam aj "S3" a "S4"). Vystel pomaha tiez, ale
ocakaval som viac, ale mozno staci dooblepovat.

Hej a pod linuxom to ide v pohode :-).

Dufam ze som nebol moc oftopic.

Bye,

                            rm -f /bin/laden