analogovy port na ISDN

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Neděle Únor 10 11:26:13 CET 2002

Ahoj "Radek ..

 Rr> Mam AsusCom ISDNLink P-IN100-ST-DV.
 Rr> Na karte je jeden RJ-11 pro pripojeni analogoveho zarizeni.
 Rr> Problem - jak nastavit MSN pro analogovou linku?
 Rr> Je MSN zalezitost operacniho systemu nebo je konfigurace ulozena
 Rr> v karte? Mohu nastavit kartu ve Windows (program pro windows je na CD)
 Rr> a pak ji prendat do Linuxu? Pujde to?
 Rr> Dekuji Vam za poskytnuti pomoci,

Mam presne tu samou kartu a nastavit MSN na pots se mi v linuxu nepodarilo.
(vyrobce dokonce rika, ze pro lin. funguje pouze digital. porty). Nakonec
sem byl nucen poridit si jeste jeden externi TA, ktery ma nastaveni MSN v
nvram. :-(

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz