Nevytvori bootovaci disketu

PetBe petbe na seznam.cz
Neděle Únor 10 00:13:37 CET 2002

Zdravim,

nejak spatne jsem nainstaloval Mandrake 8.1. a pri tom vsem jsem jeste z
mladicke nerozvaznosti nevytvoril pri instalaci bootovaci disketu. Pokusil
jsem se ji vytvorit nasledne pomoci Mandrake Control Centra. Nebootovoalo
to a hlasilo neco jako ze chybi virtualni disk. Na diskete je:

celkem 1032
-rwxrwxrwx    1 root     root          204 úno  9 23:47 boot.msg*
-rwxrwxrwx    1 root     root            0 úno  9 23:47 initrd.img*
-r-xr-xr-x    1 root     root         6860 úno  9 23:47 ldlinux.sys*
-rwxrwxrwx    1 root     root          122 úno  9 23:47 syslinux.cfg*
-rwxrwxrwx    1 root     root      1047752 zář 23 17:30 vmlinuz*

Asi je chyba u prazdneho souboru initrd.img, ale jak se s tim vyporadat? Na
disku je jen prazdny adresar /initrd.

Predem diky za radu

Petr