Lilo a Windows XP

blade blade na oceany.cz
Neděle Únor 10 13:12:43 CET 2002

Zbynek wrote:

> Muzete mi nekdo poradit jak pomoci lila nabootovat Windows XP.
>
> Mam Mandrake 8.1 a win 98 a chodi to dobre. Ted jsem na dalsi disk
> doinstaloval XP cka a nejdou spoustet.

Mam na prvnim disku win 98 a Xp.Na druhem Mandrake 8.1.Pri instalaci linuxu
jsem nechal at se lilo naistaluje dio mbr.V lilo mam nabidku windows.Kdyz
ji zvolim spusti se mi NT loader a tam si vyberu jestli chci 98 nebo
XP.Mandrake vse detekoval sam a nemusel jsem nic nastavovat.Instaloval jsem
ho ale az jako posledni OS.Na jinem pocitaci tak zpoustim win NT.
Blade