Re: Wine a čeština

Raduz raduzator na volny.cz
Sobota Únor 9 17:53:10 CET 2002

Tuesday, February 05, 2002, 4:58:57 PM, Libor Dub wrote:

> Používat Winamp v Linuxu když je k dispozici FreeAmp nebo
> XMMS, tedy prakticky identické aplikace, do kterých dokonce
> můžete nahrávat originál ZIP archivy skinů z WinAmpu je
> taky jen nezodpovědný mrhání systémovými prostředky
> (názor nikomu neberu, jen upozorňuju případný začátečníky,
> kteří přešli na Linux z Woken, aby se touto cestou rozhodně
> nevydávali, :-).

To ze si muzu do neceho nahrat zazipovany skiny z WinAmpu je opravdu
funkce jako noha. Obzvlaste kdyz obvykla (nebo alespon obvykla pro me}
funkce takovych prehravacu je hrat a pokud mozno nebyt videt a
neprekazet. Co porad vsichni blbnou se skinama? K cemu je to dobry?

Ja osobne si poustim Winamp pod wine z toho prosteho duvodu, ze jsem
zatim nenasel zadny nativni Linux player, ktery by mi prehral mp3PRO v
te PRO kvalite a ne jen v te puvodni mp3 kvalite. Existuje neco
takoveho?

Raduz