Signal 11 ... ps

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Neděle Únor 10 14:59:38 CET 2002

Zdravim,

Dne so 9. únor 2002 18:49 jste napsal(a):

> Smazani /proc/*? Co bylo v /proc, kdyz nebylo mountnute?!
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]

V /proc byla myslim normalni struktura tj adresare /cislo/ a standartni
soubory....  Do jake miry byly aktualni nevim, proto mozna ps pri vypisu
ukazoval stare vysledky....
Kdyz jsem to smazal (normalne v mc F8, bez jakychkoliv hlasek!!!) a zkusil
jsem ps tak zahlasil /proc is unmounted (nebo tak neco) a at zkusim rucne
namountovat a (nebo) do fstab pridam radek (ten tam samozrejme byl).....  Coz
jsem udelal a jelo to...

Hezky den
--
Pavel Houdek