Velke U s krouzkem

Neděle Únor 10 18:14:00 CET 2002

On Fri, 8 Feb 2002, Matej Cepl wrote:

> mám tady RedHat 7.0, XFree86 4.0.1, českou klávesnici
> z distribuce, všechno funguje bezvadně akorát nejsem schopen
> napsat velké U s krouzkem (v postscriptové terminologii /Uring).
> Je to známá chyba nebo jsem někde něco zvoral?

1. pomoci xev zkontrolovat, ze pouzivana mrtva klavesa opravdu vysila
   pozadovany symbol (dead_abovering)
2. zkontrolovat, zda je v pouzivanem souboru Compose (melo by to byt
   neco jako /usr/lib/X11/locale/iso8859-2/Compose, pro jistotu bych
   zkusil strace -e trace=open) je napsano, ze U + dead_abovering
   je velke U s krouzkem

Mimochodem, nepomuze zapnout Caps Lock a zmacknout klavesu s maly u
s krouzkem? :)