Postgre vs My SQL

Neděle Únor 10 18:07:12 CET 2002

On Thu, 7 Feb 2002, MaReK Penguin Olsavský wrote:

>    Proboha, ukladat je nechci! Klient chce, aby ten formular byl
> odeslan hned na jeho e-mail. Bude se to resit pomoci PHP funkce mail
> (nebo tak nejak se jmenuje), ale jde o to, aby mi data necetl nekdo na
> trase anebo v kavarne, odkud si bude zakaznik objednavat sluzbu od
> meho klienta. Zkratka jde o to zabezpecit data, nez dojdou ze
> zakaznikova pocitace na server, odkud budou dale odeslana.

Pokud to bude odesilat z kavarny (internetove?), tak si to snadno prectou
vsichni, co tam zrovna jsou, plus vsichni, co byli v posledni dobe blizko
toho pocitace, co onen zakaznik zrovna pouziva, takze nevim, jaky
problem chcete resit. :)

On Thu, 7 Feb 2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Doufam ze nezapomenete ty maily sifrovat, nejlepe 128-bitovou sifrou ...

V okamziku, kdy nekdo zacne mluvit o "128-bitove sifre" a podobnych
vecech, je temer jiste, ze kryptografii rozumi jako koza hvezdam...