Filesystem stale narusta

Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz
Pondělí Únor 11 10:19:44 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> Jste si jisty, ze ty smazane soubory nedrzi nejaky(-e) proces(-y)
> otevrene? Neuvolni se to ani pro rebootu? Co na to fsck?

Reboot to neuvolni. fsck jsem nezkousel, ale kdyz jsem vytvoril filesystem
znovu (mkfs), chovalo se to stejne, takze v tomto pripade by fsck asi
nepomohl.
BTW: vzhledem k tomu, ze jsem spis Unix-ak (Solaris) nez Linux-ak, mel
bych pridavny poddotaz: kdyz chci odmontovat filesystem (umount), dostanu
hlasku: 'device is busy'. Prikaz 'fuser -uv' mi rekne, ze FS pouziva uzivatel
'root' s PID 'kernel', tedy jadro. Jak se ho zbavim, abych mohl provest
'umount' (V Solaris-e nic takoveho neni) ?

> Ne, prosim, pravniky a dobrmany ne! ;)

Mate pravdu, toto jsme dostali tvrdym prikazem od matciny spolecnosti.
Protoze me to taky stve, alespon pro sebe tento dodatek odfiltruji (uz
byste jej nemeli videt).

Diky

--
Jaroslav Trličík

Semperflex Optimit a.s.
742 35 Odry
Czech Republic

tel.: ++420 656 763434
fax: ++420 656 730200

mailto:Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz
http://www.semperit.at