WindowMaker a prepinani klavesnice?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 11 10:28:04 CET 2002

On 08/02/2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Zrejme by pomohlo ty mapy zkompilovat do zasoby a pak je natahovat uz
> ve zkompilovanem tvaru. Prostup je nasledujici -- nejdriv se ulozi
> nastaveni klavesnice:
>
> 	setxkbmap blabla
> 	xkbcomp -xkm $DISPLAY blabla.xkm
>
> (tyhle dva kroky lze sloucit na jedno volani xkbcomp, ale je nutno
> zadat spoustu magickych parametru a jeste vyrobit specialni vstupni
> soubor) a pak se pouzije:
>
> 	xkbcomp blabla.xkm $DISPLAY

To je zajimave, netusil jsem, ze je neco podobneho mozne - no clovek se
porad uci :)

On 09/02/2002, Stanislav Meduna wrote:

> [...]
> : vteriny :(
>
> Nesledoval som debatu od zaciatku, ale je nejaky dovod nepouzit xkbsel

No, jediny duvod byl, ze jsem o tom nejak nevedel :) Zatim to testuji a
vypada to dobre. Zda se, ze svuj pracne budovany skript s vypisovanim
aktivni mapy na obrazovku pomoci xosd asi zahodim :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka