vim-gtk a cestina - debian

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Pondělí Únor 11 11:56:06 CET 2002

Dne ne 20. leden 2002 15:34 jste napsal(a):
> Nedaří se mi přinutit Vim v grafice, version 6.0.93 zobrazovat ani psát
> české fonty. Používam prostředí KDE2.2.1, všechno kromě konsole mi česky
> komunikuje. Hledal jsem snad všude, ale nikde nebyla o počeštění vim ani
> zmínka. Nepotřebuju lokalizaci, stačí mi bohatě psát a zobrazovat znaky v
> iso8859-2. debian 2.2r4
>
> diky
>
> Honza

Po delsi dobe jsem se k problému vrátil, a věci se mají takto:
příkazem

set
guifont=-B&H-LucidaTypewriter-Medium-R-Normal-Sans-12-120-75-75-M-70-ISO8859-2

bez problému zobrazuju české znaky.
Problém je pouze v jejich psaní

 K4-731a:/# cat /etc/environment
#LANG=C
export LANG=cs_CZ
export LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2
export LC_CTYPE=csK4-731a:/#

V ~/.bashrc ani /etc/profile neni o $LANG ani zminka, nevim kam jinam bych se
mel jeste divat co sy tyce nastaveni locales ...

V adresáři /usr/share/vim/vim60/keymap mám pouze následující keymapy, a proto
bych rád věděl, jak to vypadá u těch, kterým zadávání českých znaků funguje.

K4-731a:/usr/share/vim/vim60/keymap# ls
README.txt
greek_iso-8859-7.vim
hebrew_cp1255.vim