Mutt - trochu hloupy dotaz

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Pondělí Únor 11 12:21:42 CET 2002

On Sun, Feb 10, 2002 at 10:17:00PM +0100, Peter Surda wrote:
> cau

> Akosi nechapem otazku. Skoncit editovanie mejlu a odoslat?
> :x

toto jen v pripade, ze jako editor je pouzito vi

defakto tedy potrebujete vedet, jak ukoncit editovani souboru v editoru
nastavenem pomoci promenne editor v souboru .muttrc:

set editor="vim -c 'set tw=72'"

pokud jiz vim, ze se jedna o vim a nevim co dal, pomuze mi

man vim

Zdravim,

V .muttrc neni nic specifikovano a tak se tedy domnivam, ze je pouzity
vestaveny editor. Jak ho tedy ukoncim? Poslat zpravu by melo byt mozne "y" v
menu. V manualu je neco jako <Return> nebo n/a coz vubec nechapu.

Dik

Zbynek

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487
--
Contemporary agriculture treats-Mother-Earth like a whore and rapes her.
All year round it scrapes away her skin and poisons it with artificial