mplayer a kodeky

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pondělí Únor 11 14:23:32 CET 2002

> Ked ti na divxy nefunguje mplayer tak skus aviplay.

Mě to přišlo velmi jednoduchý, stačilo nahrát kodeky do jednoho
adresáře (někde jako /usr/local/.../win32 - mrkněte se do manuálu)
a vše již jelo. Jen ta synchronizace zvuku a videa mi u MPlayeru
dělá trocha potíže, ale jinak je to myslím nejlepší player pro Linux.

OT - titulky:
Někdo se tu ptal na lokalizované titulky a v odpověď mu spousta
uživatelů napsala různě "složitá" řešení. Mě kamarád informoval,
že MPlayer umí titulky v CP-1250 přímo importovat pomocí skriptíku.

Zdraví
OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300