zlobi me mplayer po upgrade gnome

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Únor 11 14:34:40 CET 2002

Zdar
Mam obdobny problem i bez upgrade (RH7.2 na IBM TP - S3 Savage/MX)
;-((( pri pouziti -vo xv nebo -vo sdl
Jen -vo x11 jede, ale ten zase neumi fullscreen (resp. zoom)
Reseni spociva v pouziti volby -noxv. Bohuzel tim se pravdepodobne
pronikave zhorsi rychlost a tak je fullscreen nepouzitelny.
(Audio se predbiha ;-((((()
Dle meho neni problem v zadnych teckovych souborech v HOME adresari.
Spise bych tipnul na problem v konfiguraci (event. schopnostech ci
vlastnostech) pouziteho XFree... serveru.

(BTW nevite nahodou nekdo jak se da vnutit ci zajistit synchronizace mezi
audiem a videem ??? Ale nez by jste mi zacli nadavat, ze jsem necet
dokumentaci a source mplayeru tak mi radej neodpovidejte - ja je cet
;-))) ale jen letmo a asi blbe.)

Martin