KDE2 a dostupnost mene beznych znaku z klavesnice

Martin Landa martin.landa na pvt.cz
Pondělí Únor 11 13:44:30 CET 2002

Ladislav Strojil <bwian na seznam.cz> píse v diskusním
příspěvku:a48a0t$cns$1 na crax.cesnet.cz...

> Ehm, asi Vam nerozumim.
>
> # - shift 3
> & - shift 7
> @ - shift 2
> { - shift [
> } - shift ]
> ~ - shift `

Zapomel jsem napsat, ze mam ceskou klavesnici, takze shift 3 = 3 jinak
cestina.

> Jestli Vam jde o zadavani techto znaku z ceske klavesnice, zalezi na tom,
> jakou verzi XFree pouzivate. Ve starsich stacilo stisknout Alt-Gr a
> klavesnice se po dobu stisku teto klavesy chovala jako anglicka.
>
> Tedy
> # - Alt-Gr Shift 3
> & - Alt-Gr Shift 7

Verzi XFree mam 4.2 ale zkusim obe moznosti.