Divny fetchmailconf

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Únor 11 16:08:11 CET 2002

On Sun, Feb 10, 2002 at 09:17:50PM +0100, Zbynek Houska wrote:
> Dobry den,
>
> tohle dostanu pokus zkousim  fetchmailconf :
>
> Traceback (innermost last):
>   File "/usr/bin/fetchmailconf", line 1916, in ?
>     hostname = socket.gethostbyaddr(socket.gethostname())[0]
>
> Vysvetli minekdo jak to napravit? Chtel bych zrusit mazani zprav na serveru.

Vykašli se fetchmailconf a oprav si .fetchmailrc ručně. Je tak
jednoduchý a tak pěkně popsaný v manuálové stránce, že
fetchmailconf mi připadne spíše jako výsledek ESR hraní si
s Pythonem (který se na tom učil) nežli jako věc, která je
skutečně potřeba. Ale to je jenom takový můj soukromý názor.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
	-- vi FAQ