mplayer a kodeky

Pondělí Únor 11 17:43:50 CET 2002

On Mon, Feb 11, 2002 at 05:01:14PM +0100, jhajas wrote:
> Jenze aviplay neumi DVD a ja bych rad pouzival na oboje to same. Ale
> pokud se mi nepodari rozjet nejak plynule DivXy v mplayeru tak mi ani
> nic jineho nezbyde, nez sahnout po jinem prehravaci.
Nevidim v tom problem pouzivat nieco ine, ja pouzivam aviplay na divxy a vlc
na DVDcka.

BTW v tom mojom hautu co som asi pred mesiacom spominal, som sa stazoval na
slabu kvalitu ac3 dekodera. Pred par dnami jeden typek portol liba52 a kvalita
je uz v pohode, len zase pre zmenu s nim nejde prehodit zvukovy kanal, ale to
sa isto skoro fixne.

Bye,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?