sed: Jak nahradit __NECO__ za /cesta/neco ??

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Únor 11 19:26:15 CET 2002

Petr Konecny wrote:

>  Michal> Tak jsem se pod~val a ono to v manu~lov~ str~nce opravdu nen~. V~t~ina
>  Michal> GNU projekt~ bohu~el manu~lov~ str~nky ignoruje a udr~uje jen info.
>  Michal> Omlouv~m se.
> Coz je v tech strankach napsany:
> Command Synopsis
>        This is just a brief synopsis of sed commands to serve  as
>        a reminder to those who already know sed; other documenta-
>        tion (such as the texinfo document) must be consulted  for
>        fuller descriptions.
>
> Nicmene to stejne uplne neresi Vas problem. Co se asi stane, kdyz v
> [...]

Odmitam se zabyvat moznosti, ze nekdo napise do nazvu cesty, kam se ma neco
instalovat, dvojtecku nebo zavinac. Pracujeme jen potud, pokud jsme za to placeni.
:-)

Jak byste to resil vy?

S pozdravem, Libor Chocholaty