Co je špatně?

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pondělí Únor 11 20:11:39 CET 2002

Dňa Po 11. Február 2002 19:48 ste napísali:
> Dobrý den.
> Chtěl jsem přesměrovat všechny příchozí pakety na localhost.localdomain
> na port 21 a udělal jsem to takto:
>
> ipchains -F input
> ipchains -A input -p tcp -j REDIRECT 21
>
> potom jsem aktivoval firewallové pravidla ,ale nefungovalo to, tak se
> ptám co jsem udělal špatně?
> dodatek: můžu pomocí ipchains změnit IP paketů jak příchozích tak
> odchozích?

Aky zmysel ma _vsetko_ presmerovat na port 21? Pre realne pouzitie je to
nezmysel.

Precitajte si nejaku dokumentaciu - napriklad subory HOWTO, nieco o
firewaloch a podobne. O tychto veciach je dostatok dokumentacie aj v
cestine. Maju to uz aj v obycajnych knihkupectvach. Na internete je toho
taktiez fura. Na zaciatok hladajte LDP - Linux Documentation Project. Je to
aj v kniznej forme (Computer Press - Linux Dokumentacni projekt). Alebo
Satrapa-Randus Linux - internet server. Tam je velmi dobre popisane ako
funguje TCP/IP. Bez tychto znalosti sa nepohnete. Hrat sa s ipchains nie je
pre zaciatocnika to najvhodnejsie.

Nenechajte sa odradit prvymi neuspechmi. Vsetci museli nejako zacat.

Vela TRPEZLIVOSTI Vam prajem.

--
Ing. Miroslav Cabarka
mirodoma na arka.sk