Automatizovani fetchmail

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Únor 11 20:38:39 CET 2002

On Mon, 11 Feb 2002 zbynh na seznam.cz wrote:

> Dobry,
>
> poradi mi nekdo jak zautomatizovat fetchmail tak aby stahoval zpravy
> pri kazdem pripojeni se na internet? Jo, da se to udelat v kppp, ale me
> ze zahadneho duvodu stavkuje. Chci aby se to tez samo spostelo v
> urcitych intervalech.

1) po nahozeni ppp se vykonava skript. jeho umisteni je bud v /etc/ppp
nebo v /etc/sysconfig/network-scripts (pokud pouzivate redhat a pokud mi
dobre slouzi pamet ;-)). Jmeno skriptu je neco ve smyslu i?-up. Do tohoto
skriptu vlozite prikaz, kterym si stahujete postu.

2) periodicke spousteni zajistite budto v crontabu (man crontab) nebo
primo fetchmailem - mel by mit pro to volbu (man fetchmail)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..