mplayer a kodeky

jhajas jhajas na seznam.cz
Pondělí Únor 11 21:22:34 CET 2002

Lubos Pinkava wrote:

> ve vykonu procesoru problem nebude... prehraval sem divx s c333 a rozhozeni
> videa/zvuku sem nikdy nezpozoroval (i kdyz video jelo 3fps ;)

Jinak receno to bylo nekoukatelny,ne? Kdyz to jede 3 fps tak to jste
musel mit zapnutou volbu -framedrop. Pak se zvuk a obraz celkem drzi u
sebe ale zase se mi to drsne trha. Jakto ze ve windows to jede v pohode?
Preci musi byt nejaky zpusob jak to rozchodit v mplayeru plynule a bez
rozsynchronizovani...