vsadim se, ze podobny problem jiz nekdo resil, ale ja se stim uz otravuji dost dlouho, mimochodem vyzkousel jsem i jftpgw ale take nic mate nekay napad ...

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Únor 12 09:03:45 CET 2002

Dobry den,

Subject: vsadim se, ze podobny problem jiz nekdo resil, ale ja se stim uz
otravuji dost dlouho, mimochodem vyzkousel jsem i jftpgw ale take nic mate
nekay napad ...

PRE BOHA!!!! Co je to za nezmyselny subject?????? Skuste sa zamysliet ak by
ste hladali nieco v archive ci to ma nieco podobne
alebo nedajboze spolocne s obsahom spravy!!!!

> pripojuji se k ftp.netreal.cz:2121 users:anonymous passwd:e-mail

Len vystrel do prazdna, ale nevadi mu vysoke cislo portu? Nad 1024???

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas
tel.: 044/5521653, fax: 044/5621454