lamer/jftpgw/passive (Was: too long)

Úterý Únor 12 11:20:56 CET 2002

On Tue, Feb 12, 2002 at 12:54:52AM +0100, Martin Danielka wrote:
> pripojuji se k ftp.netreal.cz:2121 users:anonymous passwd:e-mail
ok.

> ze serveru se pripojim zalogovani probehne, nakonec dam passive a dir upload
> a jsem tam. To slape, ale pokud se potrebuji pripojit ze stroje, ktery za
> nat napr 192.168. tak zalogovani probehne v poradku ale data jiz nestahnu.
> Sekne se to v Commanderu na pasive modu a dal uz nic.
A povedal si jftpgw ze ma pouzit smerom von len aktiv mod ("defaultmode
active")?

> To je zatim ohledne vylouceni chyb vse.
Neni, mas v jednej vete chybu. Prave som ten server testoval a on totiz
passive vobec nepodporuje (blby router alebo firewall), takze ti to urcite ani
z oficialnej IP neslo. S jftpgw v aktivnom mode to ide, otestovane mojim
oblubenym <reklama>fcp.pl</reklama>.

Moznosti ktore mas:
- pouzit jftpgw a povedat mu, ze ma pouzit aktiv. Ci uz cez defaultmode active
  alebo asclient a client pojde aktiv
- dat modulu parameter. Nepamatam sa jaky.

Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.