zkusenosti s TV kartami

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Únor 12 12:25:10 CET 2002

Pavel Machek wrote:

> AhoJ!

> Jsi si jisty ze aver tvcapture umi nahravat primo? To by se mi dost
> hodilo...! Ale rozchodit jsem to nedokazal.

No rozhodne to umi - je potreba ale pouzivat ovladace od Gerda - ja to
rozchodivaval kdysi davno ale tehdy to melo problem, ze to umelo
jen nektere frekvence a navic to v tom neprijeme lupalo - mysli, ze
uz to odstanili ale me to nestoji za tu namahu - SBLive to zvladne
stejne dobre a vzhledem k tomu ze TV neni zadny HiFi zdroj signalu
a 22KHz temer v pohode pokryje to co TV umi prenest tak se tim
tak moc nezabyvam - stahovat filmy z TV stejne neni to prave orechove.

Je docela mozne ze uz se ty updaty protalacily do kernelu - bttv audio

--
  .''`.  Which fundamental human right do you want to give up today?
 : :' :      Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}

Daląí informace o konferenci Linux