Hospodarska soutez - bylo Re: Zkusenosti se StarOffice ...

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Únor 12 12:37:22 CET 2002

Jenze kde chcete vzit penize na soudni spory ?

Stejne muzete zazalovat banky, ze jediny soft, na kterem jde inetbanking
jsou Windowsy. Pak je taky muzete zazalovat, ze kdyz chcete pujcku, oni
chteji 2 telefonni cisla na pevnou linku (mobily nestaci) - zase podpora
monopolu.

A pak muzeme jit na celou statni spravu, ktera si zvoli (nebo zvolila)
jako formaty proprietarni DOC a XLS na komunikaci pres internet.
Mimochodem, videli jste nekdo usneseni vlady a podobne dokumenty v jinem
formatu nez DOC ? Ja tedy ne.

VP