Zkusenosti se StarOffice ...

berushka me na berushka.net
Úterý Únor 12 12:43:00 CET 2002

Ale ja si myslim, ze jen M$ za to nemuze. Az doted jsem pouzival
WordPerfect a se zpracovanim M$ Word dokumentu jsem v podstate nemel
potize. Pokud umi WP importovat MSWord, proc by to nemel umet SO?
Nehlede na to, ze uzivatel si muze vybrat mezi .DOC a .RTF, takze
zustava otazka, jestli za to, ze si uzivatel nezvoli .RTF muze M$?

berushka