NUT -- upssched nespusti cmdscript

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Únor 12 12:46:26 CET 2002

Cely problem je patrne v pravech, upsmon nyni startuje jako root ale hned si
spusti dalsi proces ktery provadi monitorovani UPS a ten bezi jiz pod jinym
uzivatelem vetsinou nobody, ale zalezi na nastaveni prekladu.
Podle popisu jste nastavil PIPEFN jako /var/run/upssched.pipe ale do /var/run
ma obecne povoleno zapisovat jen root.
Smazte tedy radku PIPEFN ... nebo ji  radsi nastavte nekam kam muze upsmon
zapisovat.
Pokud chcete zpoustet upsmon s pravy root-a zpuste ho s parametrem -p.

Zde je kratky priklad jako dukaz ze to opravdu jde.

Snad jsem to moc nezamotal, upssched neni primo moje parketa.

Tedy jsem pripojil kratky priklad.

-------upsmon.conf
NOTIFYCMD /usr/local/ups/bin/notifycmd
# --------------------------------------------------------------------------
-------upssched.conf
CMDSCRIPT /usr/local/ups/bin/upssched-cmd
PIPEFN /var/tmp/upssched.pipe
AT ONBATT * START-TIMER upsgone 1
AT ONLINE * CANCEL-TIMER upsgone

---------notify.cmd
#!/bin/bash
logger -s "................$1 "
logger -s "$UPSNAME ";
logger -s "$NOTIFYTYPE ";
/usr/local/ups/sbin/upssched

-------------upssched-cmd
#!/bin/bash
    logger -s "UPSSCHEDULER STARTING $1"
    case $1 in
       upsgone)
                 logger -s "The UPS has been on battery for awhile";
                 logger -s "shutdown $1";;
              *)
                 logger -s "Unrecognized";;
       esac;

A zaznam z logu jako dukaz.

Feb 12 12:12:30 kecal upsmon[1906]: UPS localhost on battery
úno 12 12:12:30 kecal logger: ................UPS localhost on battery
úno 12 12:12:30 kecal logger: localhost
úno 12 12:12:30 kecal logger: ONBATT
úno 12 12:12:31 kecal logger: UPSSCHEDULER STARTING upsgone
úno 12 12:12:31 kecal logger: The UPS has been on battery for awhile
úno 12 12:12:31 kecal logger: shutdown upsgone
Feb 12 12:12:55 kecal upsmon[1906]: UPS localhost on line power
úno 12 12:12:55 kecal logger: ................UPS localhost on line power
úno 12 12:12:55 kecal logger: localhost
úno 12 12:12:55 kecal logger: ONLINE

Daniel Prynych