mpg123 player

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Úterý Únor 12 15:43:27 CET 2002

On Tue, 12 Feb 2002, Kuffa Libor wrote:

> Zarizeni /dev/dsp mit nemusite, muzete mit /dev/sound/dsp (dsp1, midi,
> mixer) - udelejte si linky.

nemam rad demagogii :-)

/dev/dsp and /dev/audio
These are the main device files for digitized voice applications

pro detaily je neljepsi obratit se na specifikaci OSS API
http://www.opensound.com/pguide/intro.html

> Libor Kuffa
> PS: mel jsem doma stejny problem, udelal jsem udelal linky, ale po restartu
> PC tam nebyly - jsem v tomto smeru BFU (pravdepodobne system pri restartu
> reinicializuje /dev), takze jsem to vyresil tim, ze jsem do rc.local dal na
> konec prikazy
> ln /dev/dsp /dev/sound/dsp -s
> a od te doby je klid a dal po tom nepatram - pokud je nekdo ochoten se
> podelit o inteligentnejsi reseni (treba jen formou rtfm KTERY manual), sem s
> nim.

ovladac je v jadre nebo jako modul? najde ovladac zvukovou kartu?

> Co to je za zarizeni /dev/dsp ? Nechybi mi pouze link na zarizeni zvukove
> karty ?  Pod jakym zarizenim najdu zvukovou kartu ?

/dev/dsp je obvykle link na /dev/dsp0

	ladis