Lindows

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Únor 12 14:42:10 CET 2002

Jo, ale zaroven nijake ...

Na P4 s holym diskem bootovano z CD to neprovedlo nic,

asimilace na vfat: s XP odmita
a na partition s W98 jsem mu musel uvolnit 1,3GB,
nez prestal s humornou hlaskou
Ziskejte misto na disku vymazem cca 40GB DuranDuran
a opakujte ...
Stejne to chvilku po zacatku instalace spadlo
a na disku byl vytvoreny soubor se jmenem
'insufficient disk space'

Vic neuvolnim, ta partition ma jen 2GB ...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.