Lindows

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Únor 12 16:48:07 CET 2002

Sneak Preview 0.9 beta
Mam instalacni CD cirou nahodou, proste mi ho nekdo pujcil,
udelal jsem si kopii na RW s vedomim, ze je to beta preview,
ze to neni public, jsem se dozvedel az o dva tydny pozdeji na jejich
webu.
On se totiz da po registraci stahnout iso image, takze na CDR je to OK.

Na CD je lautr houby dokumentace.
Jedine co jsem pochopil, ze instalovat se da z CD
(pak se mu ale musi dat cely disk) nebo muze zit na
partition zaroven s windows, to se pak instaluje z windu
prikazen setup. Zkusil jsem to na stroji s Win98,
uzil si nekolikrat milou hlasku, ze nemam dost mista
ale kdyz smayu nejakych 40GB Duran Duran, bude to jiste stacit ;-)

Teprve po uvolneni 1,3GB hlaska zmizela, ale stejne to zkolabovalo
na nedostatku mista (nic nerekl, jen vytvoril prazdny soubor
se jmenem oznamujicim tuto chybu). Vic mista na te partiton nemam,
ma jen 2GB, a davat kvuli tomu pryc z HDD Linux nebo Solaris nebudu.

Zkusil jsem to na NB s XP, tam je dost mista, nelibily se mu XP.

Tak jsem vzal jednu slusnou masinu (P4, 512MB, HD40GB, Intel MB),
pustil instalaci z CD, ihned to skoncilo, nezalezelo na tom,
jestli je disk uplne holy, nebo jestli mu tam predpripravim FAT32
partition. Ono to totiz jede zatim jen na VFAT.

Jediny dokument na CD je odkaz na jejich stranky.
Teprve tam jsem se pozdeji dozvedel, ze to neni public beta,
a ze se musim se zaregistrovat. Mluvil jsem s clovekem, ktery se kdysi
zaregistroval a ani mu neposlali informaci, ze vydali preview.
Cena za finalni verzi ma byt 99$, licencne: na vsechny me stroje.
Jestli a jaky je poplatek, abych si mohl stahnout preview nevim,
nejsem registrovany 'Lindows.com insider'

Jinak se mi to libi, (jen kdyby se mi to povedlo vubec nainstalovat)
pry jim s tim chodi MS-Office,
podle meho pak tam uz pobezi skoro vsechno pro Windy.
PS: pro ty, co o Lindows necetli, programy pro linux tam samozrejme
bezi taky, primo, nativne. Ma to byt linux kernel s API pro Linux
i pro Windows zaroven.
Mozna jsem to nenapsal dost presne a vystizne,
odkazuji proto ke zdroji http://www.lindows.com

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.