Samba netlogon

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 12 19:33:05 CET 2002

Dne Tue, Feb 12, 2002 at 06:32:42PM +0100, Pavel Brunclík napsal:
> Dobrej...
> Mám trošku problém s přihlašováním do sítě,na stanicích máme mainstalovány
> win98 a na nich vytvořené profily uživatelů,do sítě se logujeme se na
> Sambu.Pokud na síťové stanici smažu např. zástupce na ploše nebo odinstaluji
> program včetně zástupců v nabídce start a odhlásím se ze sítě tak se mi při
> příštím přihlášení opět smazaní zástupci objeví na ploše resp. v nabídce
> start.Nesetkal jste se s tím někdo?

V reale jsem to nevidel, ale mam pocit, ze v dokumentaci se o tom pise. Je
to dano problemy pri synchronizaci casu (vetsinou).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.