Problem s pameti

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Únor 13 00:23:00 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, [ISO-8859-1] Luká Ryba wrote:

> Mam problem s pameti v defaultnim jadre v Mandrake 7.2.Sorac ale nevzpomenu
> si na verzi.Pisu z woken.:-(
> Drive jsem mnel pouze 32MB pak jsem pridal 128MB navic. Jadro vsak vidi pouze
> 64 MB. Zkompiloval jsem novejsi jadro 2.4.0 a pamet vidi celou tj.159MB.
> Jenomze ja chci zatim pouzivat defaultni jadro protoze mi vyhovuje a mit 2.4.0
> jako experimentalni. Pamet je v pohode v BeOSu,QNX,FreeBSD ci Woknech.
> Pameti jsou radne otestovane a vyzkousene v jinem pocitaci.
> Nevite v cem muze byt zakopany pes?

dlouho jsem se stim problemem nesetkal, takze nevim, jestli ma rada bude
platna i nyni.
do lila (resp. jineho bootloaderu) to chce pridat jadru parametr mem s
velikosti vasi pameti. Takze by to mohlo vypadat takhle:

image=/boot/vmlinuz-2.4.3-12
        label=linux
        read-only
        root=/dev/hda6
	append = "mem=159" !!tenhle radek si tam zkuste pridat!!

Pisu to po pameti, takze si nejsem jisty, ze to je spravne, tak si
projistotu nechte v lilu jeste nejake jine funkcni jadro ;-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..