Nastaveni serioveho portu

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Únor 13 09:51:18 CET 2002

 > nedari se mi najit konfiguracni soubor pro nastaveni serioveho portu u
 > RedHatu. Existuje vubec neco takoveho a pokud ano, kde ho mohu najit?

Parametry seriovych portu se nastavuji programkem setserial (prekvapive :)

Pokud chcete neco menit pri inicializaci systemu tak se to dela pomoci rc souboru.
Pro seriovy port to byva rc.serial. Vetsinou rc.serial neexistuje - takze vytvorit, nekdy
je i potreba zajistit aby se spustil (zalezi na distribuci - s RH nemam zkusenosti).

V podstate si to muzete dat do jakehokoliv startovaciho skriptu jenom musite zajistit aby
se spoustel (rc.local by mohl byt celkem dobry napad).

JiK