Virtuální obrazovka s odlišným rozlišením

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Únor 13 10:49:36 CET 2002

Zdravím,

před čase jsem někde zahlídl zmíňku o tom, že lze nastavit
různé rozlišení na různé virtuální obrazovky. Odložil jsem
to na později, ale teď nemůžu nic najít aniv dokumentaci
KDE, ani v HOW-TO a ani internetu.

Protože mi přepínání CTRL+ALT+"+" a "-" nefunguje (a na SuSE
mi ani nikdy nefungovalo) a stejně by to bylo asi dost nepo-
hodlný, obcházím to zatím tak, že vždy spustím Xine ve full-
screenu a využívám prostor mimo jeho overlay okno (při grabo-
vání TV obrazu). Nevím, jestli to ale nemrhá systémovýma pro-
středkama, který jsou při grabování dost vytížený.

Zdraví
OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300