cgi problem (Permission denied)

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Únor 13 11:05:29 CET 2002

Neco podobneho jsme koupili, kdyz jsme zacinali ve firme s Linuxem.
Jmenovalo se to iBox, bylo to na RH 6.1 a vsem se delalo z WWW-rozhrani.
Nastesti je to uz za nami...
P.V.

Som skor citatelom tejto konferenci, snazim sa Vas co najmenej oberat o cas
(toto je moj asi 3 prispevok na 3 roky ). Kedze si uz naozaj neviem rady,
rozhodol som sa poziadat o pomoc Vas a to hned pri rieseni 2 problemov :-)

problem 1:
Robim web rozhranie na pridavanie sytemovych accountov. Nic zlozite,
adduser,
heslo, finger info a dopnenie postoveho aliasu. Realizacia scriptu je
bezproblemov, funguje ak ho spustam ako root. Problem nastava ak sa ho
snazim
spustit ako cgi-cko.