Sudo - po update prestal akceptovat \,

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 13 11:59:24 CET 2002

Zdravim,

updatnul jsem na serveru sudo balikem z updatu k RH6.2 sudo-1.6.4-0.6x.2 .
A mam problem - v /etc/sudoers mam radku :

/usr/bin/cdrecord -v blank=all dev=2\,0\,0,\

a sudo nefunguje - hlasi syntax error. Zjistil jsem ze mu vadi ty carky,
ale v manulu pisou ze staci je uvest backslashem a melo by to jit. Nicmene
nejde. Predchozi verze suda tenhle zapis brala bez potizi.

Nemate podobnou zkusenost ? respektive reseni ?